mmariappersson.blogg.se

STUDIEDAG NUMMER 1

Kategori: Allmänt

Dagen började med att jag vaknade klockan sju.. låg kvar i sängen och lyssnade på musik till klockan nio. Då körde jag bort till grannen och fxades hennes djur som jag ska göra tre dagar i veckan till vecka 41.
Körde hem, duschade, åt frukost och sedan begav jag mig mot min gamla skola "Kastanjeskolan". Var på besök där idag från ungefär 10:30-14:00. Då jag körde och lämnade Amanda och hämtade min lillebror på fritids, var inne om på Boan också. Var hemma en stund tills det var tid att köra till tandläkaren klockan 17:00. Hade inga hål och det tog fem minuter, som vanligt! Positivt ju :) Nu ska jag bara packa och byta om till träningen, för att sen åker jag till älskling och stanar där. Vi har ju trotsallt en studieddag till :) Ha det bra :) 
 
Spexfotot från 9a, saknar kastanje <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: