mmariappersson.blogg.se

Måndag 10 september

Kategori: Allmänt

Grattis till min underbart fina kusiner som fyller 18 år idag, GRATTIS!!

Åkte med bussen från älskling imorse och vi går till 16:20 idag, så drygt! I alla fall så har vi historia nu, sista lektionen.

Dagen har sett ut så här:
Studiepass, karaktär, lunch, idrott- vi sprang slingan ute i sandskogen och tränade på utegymmet där. Hade ont i mina hålfötter men det gick ändå för jag lyckade totalt springa 4 km, ikväll blir det fotbollsträning på detta. Jag har problem med mina fötter eftersom jag får jätteont när jag springer så därför är jag stolt över att jag sprang 4 km på idrotten. För vi fick välja mellan 1,5 km, 2,5 km eller då 4 km. Hoppas er dag har varit bra? Vi hörs senare ikväll efter träningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: