mmariappersson.blogg.se

INTERNATIONELLA SPRÅKDAGEN

Kategori: Allmänt

Idag började alla ettorna(tror det var alla) i aulan, för att lyssna och få information om olika språk. Lite rast och dans fanns även på schemat. Jag och mina så kallade kompisar, dem jag är med då. Vi gick och köpte ett skärp till mig istället för att dansa salsa.. I alla fall så kollade jag på skärpet igår, men tyckte att det var lite dyrt, 299 kr. Kollade om det fanns i Ystad på JC här och det gjorde det. Så då slog jag till ändå för att jag hittade inget annat. Jag bara älskar det.. Lunch vid tolv, europeisk middag. Vanliga lektioner efter lunch, då vi hade karaktär.
Åkte därefter med bussen till mormor och morfar och sedan med mamma hem därifrån. Åt, fixade grannens djur och sedan iväg till träningen. Nu ligger jag i sägen och ska sova(21:30). Inatt somnade vi inte förrän 12 och för mig är det försent, för jag somnade på Kims axel i aulan.. GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: