mmariappersson.blogg.se

Helgen

Kategori: Allmänt

Denna helgen har jag hunnit att fira min kusin med släkten i fredags. Spelade match i lördags. Härligt med vinst mot Tomelilla med 4-1. Efter matchen städade jag hos morfars bror igen och sen hem till Kim för att hämta honom. Hem till mig och fixa oss inför Julias fest för vänner och några till. Började kvällen med pizza hemma och sedan god dricka där. Vi var hemma vid två tiden inatt och då somnade vi direkt. Kim sov här och sen åkte han hem vid middagstid idag. Jag har inte gjort ett skit idag. Plockat undan på rummet lite och stoppat in tvätt i tvättmaskinen. Snart kommer mamma och då ska vi äta tacos och hon har även köpt hallon till mig. Så det ska jag äta sen framför datorn. Ha en underbar söndagskväll mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: