mmariappersson.blogg.se

Gårdagen

Kategori: Allmänt


Igår var vi i Tomelilla vid halv tre efter skolan, då Kim och jag körde till Boan för att köpa spel till honom. Dem hade så klart inte spelet eller speltiden så vi kolla även om datashoppen och databutiken hade det. Men där var inga spel ens. Så vi tog bussen tillbaka till Ystad och där fick vi leta i två affärer för att hitta båda spealsakerna. När jag väl var hemma vid 17:00, så städade jag till 19:00, då övningskörde jag till Tomelilla med pappa för att hämta pizzor och för att hämta Amanda.

Igår kväll körde vi till Ystad med a-traktorn med andra vänner och roligt som vanligt hade vi. Det var så himla längesen vi var ute och körde. I alla fall så kom vi hem vid halv tre inatt. Somnade gott och vaknade vid typ 10:00 idag. Vi har ätit frukost idag och innan fick vi ett ryck och tog tåget till Ystad för att handla nagellack. Haha crazy girls :D. Ha det bra, bilden är på mig när jag städade igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: