mmariappersson.blogg.se

Cause I can love you more than this

Kategori: Allmänt

 
Hej, det var ett tag sedan jag syndes till här.. sorry!
 
Orkar verkligen inte med bloggen, men jag får väl allt offra mig ibland.
Tiden går fort och det är den 5 september imorgon, vilket innebär att jag och Kim har 11 månader tillsammans :)
Men antagligen kommer vi vara hos hans kusin imorgon kväll, för att hon fyller år imorgon. På fredag ska vi fira min mamma, så då ska Kim hem till mig sen får vi se vad helgen bär på. Skoldagen idag har varit ganska lugnt faktiskt 8:00-9:40 matte, 10:00-11:30 svenska, 11:30-12:50 lunch, 12:50-14:40 karaktär, bussen hem till Kim där efter. Jag ska som sagt sova här inatt och kanske imorgon också. Haha som ni ser på bilden så har jag färgat håret. Brunt igen, de blonda slingorna var så ful och skabbiga med utväxt. Nu har jag verkligen ingen anning om vad jag ska skriva, tråkigt inlägg som alltid innan. Men jag är helt enkelt inte lika bra som alla andra som bloggar, verkligen inte lika fin i alla fall! Ha det bra, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: