mmariappersson.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Sorry för den dåliga outfitbilden igår. Igår när jag och mamma var och handlade presenter till kvällens festligheter, så var vi även på Sahlins kläder. Där jag hittade en blus och ett nytt svart linne, se bilden. Halsbandet som är på bilden med blusen, det köpte jag på Sjögrens med märket snö. Love it!

Älskling åkte hem vid ungefär ett och då gjorde jag och mamman äppelkakorna till ikväll. Då det är skördevesper i kyrkan och jag ska vara med och sjunga i kyrkan med min kör. Därefter blir det fika och äppelkaka i församlingshemmet. Sen kör jag till älskling. Till middag idag har jag lagat stuvade makaroner och bacon till familjen.
Just nu sitter jag vid datorn och kollar på mitt inspelade xfactor sen i fredags!
Ha en underbar söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: