mmariappersson.blogg.se

Tisdag 19 juni

Kategori: Allmänt

Godmorgon, har ni sovit gott?
Själv så somnade vi ganska sent om jag får säga det själv. Men vi hade ställt väckarklocka på 8, för att 9 skulle Kim klippa sig. På vägen dit stod farbror blå på vägen. Alkoholtest och körkortstitt var allt han ville. Måste även plocka bort vingen för den är olaglig. Väl inne hos frissan så börjar jag nysa som tusan, fanns inget att gör aåt de, så jag satt där och drog in snoret hela tiden. Han var klar ca halv kvart i tio, då körde vi hemåt till honom. Nu fanns det tid för att blogga lite innan vi kör till Tomelilla igen för att handla ingridisenser till hemmagjord pizza, som vi ska äta sen.
Hittade en bild på Kims data, den är från 6:an när jag var på kulla och sjöng med Lasse stefanz. Som sagt så tyckte jag om dem förr, inte lika mycket länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: