mmariappersson.blogg.se

Lite kort om mig

Kategori: Allmänt

Jag är en tjej som är 16 år och har precis slutat 9:an på Kastanjeskolan. Jag startar ny blogg på blogg.se för att, mina bilder fungerar inte att laddas up på devote.se. Jag ser framemot att ha minst lika många läsare här om inte fler. Ni får gärna ge smakråd osv om vad jag ska blogga om. Jag bor på gård i Tomelilla kommun med min familj. Mamma, pappa och tre brödrar. Jag gick på sommarlov i tisdags vilket som både kändes positivt och negativt. Kommer sakna klassen jättemycket, vännerna, vissa lärare och själva skolan såklart. Mitt sommarlov ska jag spendera tillsammans med fina vänner, familj och pojkvännen. Men först och främst så ska jag sommarjobba för första gågen på två olika ställen faktiskt. 3 veckor på kommunens sommarjobb, då jag ska vara på Lärkans förskola och 3 veckor på farmartjänst. Där får jag antagligen räfsa rabbater och liknade. Hoppas detta räcker så länge? Kommentera gärna min blogg och ge mig tips på vad jag ska blogga om. Just de jag har glömt att nämna en sak, att jag heter Maria, hehe :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: