mmariappersson.blogg.se

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Väckarklockan ringde 6:45 då jag låg och väntad epå samtalet om jag skulle jobba eller inte. Eftersom jag sitter här och bloggar nu, så blev det inte så. Men imorgon blir det jobb förmodligen, och imorgon fyller min fina vän Amanda 16 år. 
                                                                                                                                                                      
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra denna dagen, eftersom det inte blev något jobb. Lite surt att jag åkte hem från älskling igår kväll eftersom det inte blev jobb, men samtidigt så visste jag ju inte hur det blev idag. Så kanske åker jag till älskling senare när han har vaknat.
 
Om bloggen vill som jag idag, så lägger jag kanske upp bider på det senaste jag shoppat. Tror inte att jag orkar fota min arbetskläder, utan kanske bättre att jag tar en outfitsbild på det istället, när jag ändå har de på mig. Lovar verkligen inget, får helt enkelt se om bilderna vill som jag. Änså länge har e bild laddats upp. Nej nu kallar magen på frukost, så bäst att jag går och äter något. Klockan är ju trotsallt 12 nu. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: