mmariappersson.blogg.se

18 Juni 2012

Kategori: Allmänt

Hur mår ni idag?
-Själv så mår jag sådär, förkyld och trött.
                                                                                                                                                                      

Vaknade ungefär vid 9 tiden, då jag drog mig mot tv:n. Fick mig en tanke att jag och min lillebror skulle köra upp till adet i Spjustorp och ada men nejdå, då kom jag på att jag har ingen bikini som passar. Så vi fick pengar av mamma och tog tåget till ystad 10:04 istället. Vi var hemma igen 13:30, sedan dess har jag bara suttit här. Men nu ska jag gå och packa för att jag ska snart till älskling. Stannar hos honom till imorgon. Updateringen blir nog inget bra, men hoppas ni står ut. Imorgon ska han klippa sig och på kvällen ska jag med min kör som jag sjunger i, vi ska till Kristianstad och äta på kina restaurang. 
Ni får ha det så bra för det ska jag ha. 

Btw, så är ju uppladdningen av bilderna på den nya blogg.se väldigt seg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: