mmariappersson.blogg.se

Sorry sorry sorry..

Kategori: Allmänt

.. för väldigt dålig uppdatering..
Jag har varit med min pojkvän ch hans familj i Lidköping. Där hans Farmor och Farfar bor. Så vi har badat, shoppat, kollat på Läcköslott och massa andra saker. Vi åkte i torsdags morse och kom hem igår. Väldigt trött efter 6 timmars bilresa hem men ändå gav jag mig ut och körde en runda. Eller ja en och en, kom hem vid halv tre inatt. Sitter fortfarande i pyjamasbyxorna och har städat undan på rummet. Det var verkligen som bombnedslag. 
Så nu vet ni varför jag inte har bloggat. I alla fall så har dessa dagarna varit helt fantastiska, min pojkvän är helt underbar! Imorgon fortsätter jag på jobbet. Vad har ni gjort dessa dagarna? 
 
( Bilderna fungerar fortfarande inte...) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: