mmariappersson.blogg.se

31/7-12

Kategori: Allmänt

Sista sagen som Juli 2012 idag. 

Jobbet blev inställt för att det börjde att ösregna, hafla och åska vid åtta tiden. Så vi fck åka hem. Jag var hemma klockan 9, då jag åt frukostbullarna som jag hade köpt när jag väntade på tåget.  Vid halv elva körde jag och henrik bort till våra kusner och har spelat spel, bakat kladdkaka och sjungit singstar. Mysigt men jag mår inte så bra nu. I eftermiddags fick jag jätteont huvudet och hängig och trött blev jag. Hade förmodlgen feber innan, tog en värktablett och gick och la mig i sängen när jag kom hem. Nu har jag nästan precis fått mg lite kvällsmat. 
Imorgon är det sista jobbedagen för denna veckan. Eller ja jag får se hur det blir imorgon. 
 
 
Ha det bra 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: