mmariappersson.blogg.se

Torsdag 23/8-12

Kategori: Allmänt

Sov hemma inatt för första gången denna veckan, haha. 
Slutade mycket tidigare idag än vad jag skulle. Vi slutade redan 14:30 istället för 15:40.. Var i Tomelilla redan vid tre, gick till banken och växlade mina pund till svenska kronor. Sedan till Boan där jag skulle åka med mamma hem när hon slutade fem. Men innan hon slutade gick jag och hämtade patrik på fritids så slap mamma det. Men när hon slutade så handlade vi lite på boan. Jag köpte i alla fall en kalender till skolan, ett par byxor och deodorant.  Har även hunnit med att kolla på a-laget match mot Lunnarp som slutade vinst med 5-0. Imorgon ska jag spela match mot min kusin i Pandora. Detta ser jag framemot, ska bli riktgt kul. Så nu måste jag packa fotollskläderna till det. Fast imorgon så börjar jag inte förren 9:50, så jag åker med bussen klockan 9, från Tomelilla. 
 
Ha det bra, godnatt :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: