mmariappersson.blogg.se

Överraskningen

Kategori: Allmänt

Hade tänkt att lägga upp lite bilder sen gårdagen.. Men nej då uppladdnngen på bilderna fungerar inte. Så jag får helt enkelt skriva stället.
 

Det började med att jag satt ute på Kims altan och väntade ty tio minuter på honom och hans mamma och lillasyster Fanny. Men mest på Kim såklart. Jag hade med mig massor med olia sorter kakor, kolakakor, muffins, cupcakes, sockerkaka och prinsesstårta. Allt detta hade jag bakat alldeles själv, nästan lite stolt. Där finns bild på tårtan på min Instagram: MariaPersson96. Detta var verkligen världens bästa minut när jag inte träffat min älskling på över enn vecka, så springer han mot mig och kramar mig jättehårt, åh så mysigt! Han blev även jätteglad för alla bakelser och tårtan, tyckte faktiskt själv att tårtan blev bra, för att vara första gången jag gör det så.. Sen visade älskling allt han hae köpt, jättefina kläder och masker till väggen o.s.v.  Sen åt vi hamburgare men innan dess så fick jag otroligt fina presenter, jättefint halsband, örhänge och en glasbjörn av älskling och av Fanny och Anette fick jag ett jättefint armband som faktiskt passar till det andra och ett stort toblerone choklad. Tack så hemskt mycket, gud så glad jag blev, kommer ju aldrig kunna tacka dem. 
Senare på kvällen så spelade vi schack, duschade och såg på film. 
 
Idag har vi varit på Boan, stranden, fast det var väldigt kallt, molnigt och jättekallt i vattnet. Idag har vi ätt spagetti och köttfärssås. Ungefär vd halv sex så körde jag hem för att jag skulle på fotbollsträning. Där på tränngen befann sig min fina vän Lina, jätteroligt att hon tränade :) 
Nu ikväll efter träningen så har jag bakat två sockerkakor som jag ska ha med mig bort imorgonkväll, då jag ska träffa ett gäng från musikklassen. Ska bli jätteroligt, men imorgon ska jag äen upp tll badet i Spjutstorp och ta simborgarmärket och sedan till mina kusiner för att spela kort hela dagen. 
 
Hoppas ni orkar läsa allihopa, nu har ni fått lite fakta om vad jag har gjort igår och idag. Ha det bra, för nu ska jag snart bädda ner mig, efter att jag har duschat. Godnatt mina fina vänner :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: