mmariappersson.blogg.se

Bra helg :)

Kategori: Allmänt

Började helgen med folkrace i fredags då jag träffade efterlängtaded vänner. Igår var jag först och städade hos Morfars bror och sen bakade jag hela dagen typ. Då det blev två sockerkakor, dubbla satser av knäckkakor, blåbärsmuffins, chokladbollar. Igårkväll var min familj och jag på 20-årsfest hos vår nästkusin, trevligt värre! 
 
Idag när jag vaknade gick jag upp och bakade frukostbullar med ost på till frukosten. Är helt galen i bakning just nu.  Det är faktiskt en liten menning med att jag bakar, det får bli en överrasking för er med som ni får reda på om några dagar. Är liksom inte färdig med bakandet heller, har lite kvar. Älskling kommer hem på tisdag och som jag saknar honom. Mamma och jag ska köra Ikea om en stund, då jag ska övningsköra för första gången på motorväg, se upp!
Vi ska köra och köa vår nya soffa tll vårt vardagsrum som snart är färdig renoverat.
Vad har ni gjort i helgen? 
 
(Bilderna fungerar fortfarande inte, blir knäpp) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: