mmariappersson.blogg.se

Andra dagen

Kategori: Allmänt

Vaknade hos Kim imorse med,  idag började vi också 9 och dagen har faktiskt gått fruktansvärt fort. Har faktiskt inte så mycket att säga om denna dagen, men maten var inte särskilt god i alla fall. Dessutom så har vi gått en jävla runda i typ hela Ystad. Sen har vi också blivit fotograferade idag.. Vi har fortfarande inte fått våra schema än och förmodligen så får vi dem imorgon för då ska vi börja läsa enligt schemat kl:10:00.  Efter skolan gick jag, Kim och Hugo till Åhlens och köpte sudd och kollegeblock x2. Sedan tog vi bussen hem klockan 14:06 och nu är jag fortfarande hos ä'lskling och vet inte riktigt än om jag stannar här tills imorgon eller om jag åker hem senare, vi får helt enkelt se, hejdå så länge.
 
 
Såhär såg jag ut för ungefär exakt ett år sen, lite förändring i alla fall, eller vad tycker ni?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: